Ofte stillede spørgmål

Her kan du finde svar på vores mest stillede spørgsmål. Her dit spørgsmål ikke besvaret herunder, så kontakt os endelig. Vi vil hellere end gerne hjælpe!

Det kan du tro! Alt du skal gøre er, at skrive hvor mange du kunne tænke dig af et givent produkt til vores mail august@frere.dk eller 30278910, så laver vi et godt tilbud til dig!

Hvordan bliver mit billede flottest på min kortholder & coaster?

Når vi personaliserer en kortholder eller en coaster, så foregår det med vores laserskærer som brænder motiveret ned i materialet. Det betyder at det holder og ikke bare bliver slidt af. Til gengæld betyder det også at de billeder som virker bedst er dem med få detaljer og meget kontrast. Et godt tip er høj kontrast & have det vigtige forrest i billedet. Tryk her for at læse en komplet guide

Uanset hvad, så kontakter vi dig ALTID, hvis vi er i tvivl om du bliver tilfreds. På samme måde er du også meget velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl. Ofte kan vi lave resultatet meget bedre end det som du ser i vores online designer - vi vil nemlig kun have glade kunder og derfor lover vores visualisering ikke mere end vi kan holde.

Vi har nogle gange oplevet, at ordrebekræftelsen er havnet i vores kunders spam. Tjek i spam, og er der heller ikke noget der, så kontakt os endelig, så får vi styr på det med det samme!

Er der ikke en brun knap, hvor der står: "DESIGN MIT PRODUKT". Så prøv at genindlæs siden, det tager nogle gange lidt tid for den at loade.

Virker det stadig ikke, så kontakt os. Så får vi styr på det med det samme!

Da det er personlige produkter vi handler, tager vi dem ikke retur. Det skyldes, at det er dit unikke produkt, og det kan vi ikke sende til andre. Men er du ikke tilfreds, så lad os endelig høre fra dig, så kan vi lave en ny gratis.